Καινοτόμο εργαστήρι 5 αισθήσεων για παιδιά από 12 μηνών έως 2,5 χρόνων μαζί με τους γονείς τους.
Με πολλαπλά ερεθίσματα των 5 αισθήσεων θα παίξουμε με τους μικρούς μας φίλους.
Με τη βοήθεια  του θεατρικού παιχνιδιού και τις βαθύτερες συναισθηματικές –ψυχολογικές και αισθητηριακές προεκτάσεις του, θα βοηθήσουμε στην καλύτερη ανάπτυξη. Πολλαπλά και διαφορετικά υλικά θα μας ταξιδεύουν σε μικρές ιστορίες γεμάτες μυρωδιές, εικόνες , ήχους και συναισθήματα.
Τα παιδιά  μέσα από το Αισθητηριακό θεατρικό παιχνίδι μαθαίνουν και εξελίσσονται και οι γονείς παίζουν και χαλαρώνουν.
(Οι συμμετέχοντες μικροί και μεγάλοι έρχονται με άνετα ρούχα και παιχνιδιάρικα καλτσάκια).

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ
Στη διάρκεια των τριών πρώτων χρόνων της ζωής του παιδιού τοποθετούνται οι βάσεις για την ανάπτυξη της σκέψης, της ομιλίας, της όρασης, της ευφυΐας καθώς και των χαρακτηριστικών της ανθρώπινης προσωπικότητας. Τα ερεθίσματα που λαμβάνει το παιδί στα τρία πρώτα χρόνια μπορούν να επηρεάσουν  έντονα την μικροδομή του εγκεφάλου. Οι πρώτες εμπειρίες είναι τόσο ισχυρές, ώστε είναι σε θέση να αλλάξουν το πώς εξελίσσεται ένας άνθρωπος.
Η Μοντεσόρι πίστευε ότι η αγωγή των αισθήσεων είναι η βάση για την ανάπτυξη της νόησης.  Η ανάπτυξη  και καλλιέργεια των αισθήσεων συμβάλλει στη σύλληψη των εννοιών του χώρου και του χρόνου που συνίσταται αργότερα στη διαμόρφωση πιο  σύνθετων ιδεών.
Η διαμόρφωση των αισθήσεων του ατόμου  αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την κατανόηση του κόσμου που το περιβάλλει και τη δράση του στην κοινωνία, κατά τον Ρουσσώ. Η  ανάπτυξη των αισθήσεων από μικρή ηλικία βοηθάει στην αισθητηριακή ολοκλήρωση του παιδιού  και συμβάλλει σημαντικά στην  ενίσχυση της αυτοπεποίθησής του  και κατά επέκταση στην αυτονομία του.

Τι είναι το θεατρικό παιχνίδι:
1) Μέθοδος θεατρικής αγωγής – ανάπτυξης της δημιουργικότητας και της μαθησιακής δυνατότητας του παιδιού – αισθητικής και πολιτιστικής καλλιέργειας.
2) Δίνει την δυνατότητα στο παιδί να προβαίνει σε δημιουργικές συλλήψεις του πολιτιστικού και πολιτισμικού γίγνεσθαι.
3) Σήμερα το θεατρικό παιχνίδι εντάσσεται στο σύνολο της παιδαγωγικής πρακτικής, αφού αποτελεί ένα είδος «διαμαθήματος» ικανό να «δίνει» και να «παίρνει» σε όλα τα μαθήματα που περιλαμβάνονται στο αναλυτικό πρόγραμμα.
4) Μέσο ανάπτυξης της συμβολικής σκέψης, του κριτικού στοχασμού, των συλλογικών ευαισθησιών και της προσοικείωσης της τέχνης του θεάτρου και του θεατρικού φαινομένου.
5) Στο θεατρικό παιχνίδι το παιδί παύει να είναι ένας παθητικός θεατής – ακροατής.

ΘΕΑΤΑΙ ΚΑΙ ΔΡΑ ΜΕ ΠΟΙΚΙΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ
Τα παιδιά μέσα από καθοδηγούμενο αυτοσχεδιασμό , παιχνίδια σωματικής κίνησης , παιχνίδια μεταμορφώσεων και ρόλων, παιχνίδια λεκτικά και ρυθμικά θα δημιουργήσουν την δική τους θεατρική παράσταση!
Αλλά κυρίως θα ζήσουμε μέσα σε ένα κύκλο ασφαλείας και εμπιστοσύνης, στιγμές γεμάτες με Αγάπη!!!

Διδάσκει:  Δέσποινα Μαραγκουδάκη